Egy Nihilista szemével

A mondanivalóim érzések, nem pedig szavak, a szó semmiség... Szívesen várom bármely olvasó figyelő szemeit! Szép napot!

Friss topikok

Éljenek a csütörtök reggelek!

Nihil 2009.03.19. 10:34

Ma 9 fele keltem. Nem mentem iskolába mint tegnap se. Beteg vagyok, orvoshoz nem megyek el, ez vagyok én! Felkeltem, elmentem a boltba vettem kenyeret, tésztát amikor hazajöttem, gyújtóst vágtam. Először vastagat majd vékonyat,s hordtam be fát is vékonyat majd vastagat. Aztan a tegnapi mosatlant, mai erővel elmosogattam. Aztán bekapcsoltam a számítógépet. Leültem elé enni, még pedig lekváros gombócot, amit megszórtam egy kis por cukorral. Aztán a kávé kiöntőhöz nyúltam s a tegnapi főzetet bögrébe kiöntve megmelegítettem, nagyjából 2 vagy 2 és fél adag lehet... Szóval leültem a gép elé, SMS-t akartam írni, de előbb felnéztem MSN-re, megnézni valakit, de nem volt, s most sincs. Elkezdtem játszani egy régi stratégiával, a kedves kis Maya kolóniát építettem ki, egy közeli szigetre menekülve. A kezdőpontomon leromboltam az elfoglalható tornyokat s kiötlöttem, hogy itt fogom gyártani a fegyvereket, majd később itt toborzom a katonákat is. A toborzáshoz pedig a második kolóniámról fogom hozatni a kereskedelmi hajókkal az aranyat a magasabb szintekhez. S mindeközben eszegetem a gombócaim és megy egy listányi zene a lejátszóban, s ha az egyikhez nincs hangulatom akkor a következőre léptetek. Tálcára raktam a startégát,s elkezdtem SMS-t írni, persze elsőre nem küldte, el, így újra írtam. Akkor már sikerült! Visszamentem, hogy folytathassam a hadigazdaságom kiépítését, de természetesen hibával kifagyott... Szóval itt reggel, ami inkább délelőtt, nyámnyogok magányosan 2 adag gombóc felett, ráadásul ez is mindjárt elfogy, kávém is kihül...
Éljenek a csütörtök reggelek!

 

Camille Pissarro -  Montmarte borús reggel

Címkék: reggel magany balszerencse csutortok

Szólj hozzá!

 1

A bejegyzés trackback címe:

https://semmisem.blog.hu/api/trackback/id/tr261011484

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása