Egy Nihilista szemével

A mondanivalóim érzések, nem pedig szavak, a szó semmiség... Szívesen várom bármely olvasó figyelő szemeit! Szép napot!

Friss topikok

Hát mit meg nem tud az ember!

Nihil 2009.06.05. 22:50

Kedves Világ!

Bocsánat, hogy eddig figyelmen kívül hagytalak, de túlzottan elfoglalt voltam...
Szóval a tárgyra térek, hogy most miért is vagyok itt.
Az üzenet:

Címzett:A világ
Másolatok:0
Titkos másolatok:0
Hozzáadott fájl vagy dokumentum: -
Tárgy: CSODA!

Tartalom:
Ma egy beszélgetés során esett meg. Mintha derült égből villámcsapás történt volna! Még leírni se tudom! De megtörtént! Hogy mi? Azt még alig hiszem nagy zavaromban. Kiderült, hogy én "ideális férfi" vagyok. Hogy "kinek?" -kérdeztem - "bárkinek", aztán "minek?" -"Társnak, barátnak"... "Miért?" -"Mert aranyos vagyok,Vicces,Kedves, Jó fej, Okos, és inteligens, Jó emberismerő, Kitűnő kritikai érzékkel", aztán még "odaadó" is vagyok. (Hát mit meg nem tud az ember!)

Dátum: 2009. Június 5.
Küldő: "Az ideális férfi"

Címkék: szeretet sors ! csoda hihetetlen erdekes sziv erzes varazs erzelem

3 komment

 1

A bejegyzés trackback címe:

https://semmisem.blog.hu/api/trackback/id/tr71166454

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása